Întrebări frecvente

1. Ce este acest site?

Prin intermediul site-ului https://vanzari.dacia.ro Renault Commercial Roumanie pune la dispoziție o platformă online prin intermediul căreia Utilizatorul poate rezerva autovehicule Dacia fabricate și disponibile în stocul său. Prețurile afișate pe acest site nu se aplică automobilelor ce se vor fabrica în baza unei comenzi efectuate la un agent Dacia sau unor autovehicule similare existente în stocul agenților Dacia. Rezervarea nu reprezintă o operațiune de cumpărare a autovehiculului.


2. Ce reprezintă cei 500 de Euro pe care îi achit online?

Suma de 500 de Euro (TVA inclus) reprezintă taxa de rezervare pentru modelul Dacia selectat în platforma.


3. Cum plătesc cei 500 de Euro (TVA inclus)?

Îi achiți cu ajutorul cardului tău de debit sau credit prin intermediul site-ului nostru. Plata se realizează în mod securizat prin intermediul MobilPay. Taxa pentru rezervare de 500 Euro (TVA inclus) este plătibilă în lei la cursul Renault Commercial Roumanie din ziua efectuării plății.


4. Cum plătesc diferența?

Diferența o vei achita după ce vei merge la agentul Dacia pe care îl selectezi in procesul de rezervare și vei semna contractul de vânzare-cumpărare, prin transfer bancar. Aceste activități se pot realiza în maximum 15 zile calendaristice de la data plății taxei de rezervare în platformă. După această perioadă, autovehiculul va deveni disponibil spre a fi rezervat și de alți doritori.


5. Pot să plătesc mașina prin finanțare (credit)?

Da, poți. Mai multe informații despre finanțarea disponibilă pe modelul ales găsești tot la agentul tău Dacia.


6. Când primesc mașina?

Termenul de livrare îți va fi comunicat de către agentul tău Dacia.


7. M-am răzgândit. Primesc taxa de rezervare  (cei 500 Euro) înapoi?

Da, poți primi echivalentul taxei de rezervare înapoi.  Pentru a primi această sumă te rugam sa completezi cererea de rambursare disponibilă în contul tău și să o transmiți către adresa de e-mail indicată în aceeași secțiune din contul tău.


8. Pot să îmi schimb agentul Dacia după ce am făcut comanda?

Din păcate, nu. În momentul în care selectezi un agent Dacia pentru a continua procesul de cumpărare, noi deja demarăm acțiunile logistice și o dată pornit acest proces, nu mai putem modifica agentul.


9. Cum pot plăti taxa de rezervare?

Taxa de rezervare se va plăti în cadrul completării formularului de pe site. Autorizarea plății se va face printr-un procesator extern specializat, MobilPay, iar plata este securizată.


10. Pot plăti o sumă mai mare din totalul unui model pentru taxa de rezervare?

Taxa de rezervare este o sumă fixă. Modalitatea de plată a diferenței de plată va fi discutată cu agentul Dacia selectat deja în momentul rezervării. La acest agent vei încheia și contractul de vânzare-cumpărare aferent.


11. Există o schimbare în datele mele de contact. Cum pot face această schimbare pe site?

Pentru a schimba datele de contact pentru contul tău, tot ce trebuie să faci este să editezi câmpurile din secțiunea de profil de pe site.

 

Pentru detalii suplimentare, te rugam să ne contactezi la numărul de telefon 0248 500 000.

© Dacia 2018